Dramatic Ryanair Evacuation After Small Fire

An exploding cell phone led to an Ryanair flight to be evacuated in Spain. The flight was on the ground at Barcelona Airport when a phone that was being charged with an external battery caught fire. A passenger who had a front row seat to all the drama said he was the one who started the evacuation: “We were just over 100 feet away from the docking bay when the device exploded and smoke began to come out. Fortunately I was in the first row and I opened the emergency door before the pilot activated the chute.”What the passenger failed to realize is crew are trained to fight and contain such small fires and starting the evacuation via the emergency slides could have resulted in far more serious injuries. Ironically, the only burns sustained in the fire were caused by passengers using the slidesThe fire was so minor, the fire department was not called to the aircraft. .

Posted by A Fly Guy's Cabin Crew Lounge on Tuesday, July 31, 2018

Bateria unui telefon a explodat la bordul unei curse Ryanair, eveniment care a dus la evacuarea pasagerilor pe aeroportul din Barcelona. Incendiul produs la bordul avionului a fost de mici dimensiuni, motiv pentru care echipajul nu a cerut intervenția pompierilor.

Avionul companiei Ryanair se afla la îmbarcare, in dreptul porții, moment în care pasagerii au anunțat personalul avionului că ceva a luat foc. Un pasager, aflat pe locurile din dreptul ușilor de evacuare în caz de urgență, a declara că el a fost cel care a rupt sigiliile de la ușă de evacuare și a început debarcarea pasagerilor.

„Avionul era la câțiva metri de poarta de îmbarcare atunci când dizpozitivul a explodat și a început să iasă fum. Din fericire, eram chiar în dreptul ușii de urgență, așa că am rupt sigiliile și am început evacuarea oamenilor, înainte ca piloții să-și activeze ieșirile de urgență”, a spus pasagerul.

Ceea ce nu știa pasagerul este că personalul avionului este antrenat să facă față unor incendii de mici dimensiuni, iar evacuarea de urgență pe acele „tobogane” gonflabile, fără asistența stewardeselor sau piloților poate cauza incidente. Singurele arsuri au fost ale pasagerului care a activat sistemul pirotehnic de deschidere a ușii de urgență. Focul a fost de mici dimensiuni, motiv pentru care comandantul aeronavei nu a cerut intervenția echipajelor de pompieri ale aeroportului.

Lasă un comentariu folosind contul tău de Facebook